16 sonuçtan 1-12 arası gösteriliyor

• 3oktabor-125-ml

3 Adet Oktabor Paketi – 125 ml

Kullanım Şekli: Bir şurup kaşığı (5ml) karışım, en az 1 litre suyun içine katılarak günlük tüketilir. Ardarda 3 ay tüketime uygundur. Prostat ilaçlarından 5 alfa-redüktaz inhibitörleri olanlar ile aynı zamanda kullanılmaması tavsiye edilir. Ayrıca böbrek yetmezliği olanların ve kan sulandırıcı ilaç alanların da uzmanlara danışmadan kullanmaması önerilir. Kemoterapi tedavisi devam edenlere önerilmez.

• borjen-yepisyeni
    Out Of Stock

Bor Jen El Temizleme Solüsyonu

İçerik:

Kekik, Defne, Karanfil  gibi bitki ekstreleri ile Lavanta yağı ve Özel BOR bileşiği vardır.

Kullanımı:

Yeterli miktarda ellere dökülerek dezenfekte yapılır. İstenen sıklıkta kullanıma uygundur. Düzenli kullanımda ellerin temiz ve nemli kalmasına yardımcı olur.

• borjel-yeni

BorJEL

İçerik:
    Sarı Kantaron, At Kestanesi, Isırgan, Nane, Kekik, Biberiye, Papatya Ekstraktları ile Bor ve Magnezyum Klorür Elementleri
    Kullanımı:
    Cilt üzerine haricen uygulanır. Vücudun göz içi gibi hassas yerleri dışında tamamında kullanılır. Her kullanımdan önce karışımın sağlanması için çalkalanmalıdır. Sprey ile ele püskürtülerek uygulanacak bölgeye yağlanacak kadar sürülüp masaj yapılır. Karışımın emili hızlı olduğundan bazı kremler gibi kalıntı bırakmaz, kıyafete bulaşmaz. Kronik durumlarda netice alınması bakımından günde 2 defadan (sabah – akşam) az olmamak kaydıyla düzenli olarak 6 – 8 haftaya kadar kullanılması önerilir.
  • borkoza-yeni

BorKoza – Dr.Octa

Yasal Uyarı

Borkoza® ilaç değildir, takviye edici gıdadır. Hiçbir kimyasal içerik barındırmaz, tamamen bitki ekstraları kullanarak hazırlanmıştır. BorKoza, Tarım Bakanlığı onaylı TR-K-053513/DOCK2020 numaralı sertifikasyon 00876-15-10-2020 onaya sahiptir.

Borkoza®, hastalıkların tedavi edilmesi amacıyla kullanılmaz. Hastalık sırasında veya ilaç kullanımı durumlarında doktorunuza danışarak kullanınız.

• borpolis-yeni-kutu

Borpolis

Ürün içeriği ;

Propolis, Likopen, Zerdeçal, Bor ve yapılandırılmış su içerir.

Kullanımı ;

Bor-polis sıvı haldedir. Bir bardak suya durumuna uygun bir şekilde 2 yaş  üstü çocuklar için 3-5 damla, yetişkinler için 7-10 damla katılarak tüketilmesi tavsiye edilir. Günde 2 defa olmak üzere aç veya tok karnına kullanımı uygundur. Suda çözünür nitelikte olduğu için sıvı yiyecek ve içeceklerde de kullanılır .

Uyarılar ;

Astım rahatsızlığı olanların doktorlarına danışarak kullanması önerilir. Arı ürünlerine karşı belirlenmiş bir alerjisi olanlar ile hamile olanlara önerilmez.

• goldlösung-yeni-2

Gold Lösung

Kullanımı: altın-BOR Ağız Çalkalama Suyu (125 ml), günlük olarak ve ihtiyaç duyulan zamanlarda kullanılabilir. 1 çay bardağı suya 5ml katılarak ağızda gargara yapılır. Ağızda yaklaşık 1 dakika boyunca çalkalayıp tükürülür.

• multbor-tuzsolesi

MultiBor Mineralli Tuz Solesi

İçindekiler :
    Çinko, Magnezyum, Kalsiyum, Potasyum, Bakır, İyot,Bor ile Saf Su İçerir .
    Kullanım :
    Bir şurup kaşığı (5ml) karışım, 1 litre suda seyretilerek günlük tüketilir.Ya da 1 su bardağına yarım kaşık (2,5ml) konulmak kaydıyla sabah  ve akşam yemeklerden en az yarım saat önce içilerek de tüketilir.Yetişkinlerin kullanımına uygundur.
    Saklama Koşulları :
    Ağzı Kapalı güneş ışığından uzak,serin,kuru ve çocukların erişemeyeceği yerde saklayınız .
    ALKOL İÇERMEZ
    İLAÇ DEĞİLDİR.

• oktabor-200-ml

Okta Bor

İçerik:

Cüce palmiye, ısırgan ve sarımsak özleri ile  özel alkali bor bileşiği içerir.

Kullanım Şekli:

40 günlük kür.

Günlük olarak ; 5 ml ölçek karışım , 1 veya 1,5 litre suya ilave edilerek gün içerisinde tüketilir.

• oktabor-125-ml-yeni

OktaBor 125 ml

İçerik:

Cüce palmiye, ısırgan ve sarımsak özleri ile  özel alkali bor bileşiği içerir.

Kullanım Şekli:

40 günlük kür.