Gösterilen sonuç sayısı: 3

• borpolis-yeni-kutu

Borpolis

Ürün içeriği ;

Propolis, Likopen, Zerdeçal, Bor ve yapılandırılmış su içerir.

Kullanımı ;

Bor-polis sıvı haldedir. Bir bardak suya durumuna uygun bir şekilde 2 yaş  üstü çocuklar için 3-5 damla, yetişkinler için 7-10 damla katılarak tüketilmesi tavsiye edilir. Günde 2 defa olmak üzere aç veya tok karnına kullanımı uygundur. Suda çözünür nitelikte olduğu için sıvı yiyecek ve içeceklerde de kullanılır .

Uyarılar ;

• süper2lipaket-yeni

Süper 2’li Paket

Oktabor ve Borpolis ikilisinin muhteşem buluşması ile süper bir paket sizleri bekliyor.

Oktabor Kullanım Şekli: Bir şurup kaşığı (5ml) karışım, en az 1 litre suyun içine katılarak günlük tüketilir. Ardarda 3 ay tüketime uygundur. Prostat ilaçlarından 5 alfa-redüktaz inhibitörleri olanlar ile aynı zamanda kullanılmaması tavsiye edilir. Ayrıca böbrek yetmezliği olanların ve kan sulandırıcı ilaç alanların da uzmanlara danışmadan kullanmaması önerilir. Kemoterapi tedavisi devam edenlere önerilmez.

Borpolis Kullanım Şekli: Bor-polis sıvı haldedir ve üç farklı gıda takviyesi bir aradadır. 1 bardak suya durumuna uygun bir şekilde 2 yaş  üstü çocuklar için 3-5 damla, yetişkinler için 7-10 damla katılarak tüketilmesi tavsiye edilir.  Günde 2 defa olmak üzere aç ve tok karnına kullanımı uygundur. Suda çözünür nitelikte olduğu için sıvı yiyecek ve içeceklerle de tüketilebilinir. Astım rahatsızlığı olanların doktorlarına danışarak kullanması önerilir. Arı ürünlerine karşı belirlenmiş bir alerjisi olanlar ile hamile olanlara önerilmez.

• altınbor-yeni

Altın Bor Damla

İçerik:
    Zerdeçal, reyhan, yosun, sarı kantaron ve kenevir özleriyle kolloidal altın ve bor bileşiği içerir.
    Kullanım Şekli:
    Yatmadan önce 1 bardak suya 7-10 damla katılarak içilir.
    ALKOL İÇERMEZ.